سرخط خبرها

باخت‌های رئال و واکنش کارلو آنجلوتی

  • کد خبر: ۱۷۷۴۹۵
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱
باخت‌های رئال و واکنش کارلو آنجلوتی
رئال مادرید در بازی‌های پیش‌فصل نتایج خوبی نگرفته‌است.

به گزارش شهرآرانیوز، رئال مادرید در چهارمین بازی دوستانه‌اش در اردوی آمریکا به مصاف یوونتوس رفت و با نتیجه سه بر یک شکست خورد. سرمربی ایتالیایی رئال مادرید با وجود دومین شکست پیاپی شاگردانش تاکید کرد نگران وضعیت تیمش نیست.



آنچلوتی پس از بازی برابر یوونتوس گفت: بله باید اعتراف کرد که در خط دفاعی نیازمند بهترشدن هستیم؛ چرا که گل‌های زیادی را دریافت کردیم. البته باید گفت که ما سبک بازی خود را تغییر داده‌ایم و طبیعی است که مشکلاتی داشته باشیم اما رفته‌رفته بهتر و بهتر خواهیم شد.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید ادامه داد: ما در خط حمله فرصت‌های زیادی را از دست دادیم. همین که می‌توانیم موقعیت خلق کنیم بسیار خوب است. طبیعی است که برای گل‌زدن نیاز به قدرت و تمرکز زیادی است. ما سفرهای طولانی داشتیم و این باعث شد تا بازیکنان خسته شوند. نگران تیمم نیستم و خودمان را آماده فصل جدید خواهیم کرد.

آنچلوتی درباره ارزیابی تیمش از اردوی آمریکا گفت: اردوی خوبی بود. از ۱۰ نمره به تیم نمره شش را می‌دهم.

رئال مادرید در اردوی آمریکا چهار دیدار دوستانه انجام داد که نتیجه آن دو پیروزی و دو شکست بود. شاگردان آنچلوتی برابر میلان با نتیجه ۳ بر ۲ و برابر منچستریونایتد با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی دست پیدا کردند اما برابر بارسلونا ۳ بر صفر و برابر یوونتوس ۳ بر ۱ شکست خوردند.
منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->